Kampani SEO - więcej o ofercie na seo4.net.
Firmy oraz administratorzy sklepów internetowych, którzy pragną, aby wyświetlać się na najlepszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na minimum kilka sposobów. Pierwszy, którego nie rekomenduje się, to próbowanie starań osobiście. Nie mając wiedzy w kwestii SEO i nie śledząc codziennie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno postępować prawidłowo i – najważniejsze – efektywnie. Kolejna droga to zatrudnienie na etat doświadczonego SEOwca, jednak nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzecia metoda to zatrudnienie agencji SEO. Budżet wydzielony na zadania agencji SEO można dostroić do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą zlecania działań agencji SEO jest to, że nie licząc fachowców od SEO w zatrudnione są tam także osoby od kampanii Google Ads, projektowania graficznego, programowania oraz content marketingu, które służą merytorycznym wsparciem w tych obszarach.
Działanie kompetentnej firmy SEO
Agencji SEO w naszym kraju jest co niemiara. Co wziąć pod uwagę w trakcie wyboru firmy, która zwiększy naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Zalecamy postawić na agencję, która działa na rynku od kilku lat. Liczba firm SEO, a także tych marketingowych oraz kreatywnych, z miesiąca na miesiąc się zwiększa, co nie zawsze gwarantuje odpowiednią jakość usług. Współpracując z agencją, która funkcjonuje od minimum dziesięciu lat, można mieć pewność, iż ma ona spore doświadczenie i może bez przeszkód pochwalić się ciekawym portfolio swoich dotychczasowych prac. Na stronach agencji SEO na ogół obecny jest dział z historią tzw. „kejsów”. Przed sygnowaniem umowy wypada przeczytać opisy takich przypadków, żeby samemu przekonać się, jakich efektów można oczekiwać po danej agencji, a także to z jakimi branżami pracowała i z jakimi zadaniami przyszło im się zmierzyć. Odpowiedzialna agencja SEO to taka, która pracuje transparentnie: zawiadamia o planach prac na zbliżające się tygodnie, a także przekazuje raporty z wykonanych działań i ich rezultaty.
Kolejny zasadniczy aspekt to personalizacja oferty i dobranie zakresu działań do potrzeb działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeśli agencja SEO na propozycję współpracy odpisuje w parę minut, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, powinien to być znak ostrzegawczy. Po otrzymaniu zapytania przedstawiciel dobrej agencji SEO winien skontaktować się z zainteresowanym klientem, żeby dopytać o dodatkowe informacje o firmie, potrzebne do zaprezentowania dla niej pełnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie da się znaleźć tak po prostu w internecie, jak np. informacja o realizowanych dotychczas działaniach SEO i o ważnych dla klienta usługach czy produktach, które chce wypromować.
Opłata za rezultaty – czy to właściwa forma rozliczenia z firmą SEO?
Przezornie należy podejść do agencji SEO, które oferują współpracę z rozliczeniem się za uzyskany efekt. W takim modelu zleceniodawca płaci firmie SEO wówczas, gdy frazy kluczowe osiągną ustalone w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top5 czy też pierwszej strony wyników). To w dalszym ciągu stosunkowo popularny model rozliczeń, aczkolwiek niesie ze sobą wysokie ryzyko – można bowiem osiągnąć błyskawiczne rezultaty przy pomocy naruszania standardów określonych przez Google. Stale modyfikowany algorytm też nie pomaga w dotrzymaniu obietnic składnych klientowi, w związku z tym rzetelna agencja SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych efektów. Co do ceny za współpracę z agencją SEO, to z rzadka bywa ona stała – zazwyczaj w pierwszych tygodniach po podpisaniu umowy konieczne są większe nakłady finansowe, żeby wykonać dokładny audyt SEO, a w następnej kolejności wcielać w życie wszelkie przedstawione w nim prace. W kolejnym okresie współpracy, jak strona klienta zostanie już zoptymalizowana, wydatki na prace są dużo mniejsze.
Dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]