Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

Aby uzyskać poradę profesjonalistów z agencji marketingowej Kraków, zajrzyj w to miejsce.

Gdy posiada się firmę, bez względu na to czy jest się właścicielem sklepu, usługodawcą czy wytwórcą, działania reklamowe powinny stanowić ważny element kreowania jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mają środki finansowe na organizację i opłacanie swoich oddziałów ds. reklamy, tymczasem małe biznesy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, z reguły korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji reklamowych.

W czym pomoże Ci agencja marketingowa?

Agencja reklamowa to ekipa twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami przydatnymi w marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami świetnie orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (prowadzenie kont social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki (również DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Młode firmy mogą zlecić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (obwoluty, wizytówki oraz papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż będzie ono odpowiednio zastosowane w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – kalendarzy, billboardów, folderów bądź stoisk targowych. Agencja marketingowa pomoże również stworzyć przyciągające, unikatowe teksty na stronę www firmy, a także zaplanuje schemat komunikacji z klientami poprzez popularne portale, jak np. Twitter, Instagram czy Facebook.

Do jakich firm adresowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są przede wszystkim do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji częstokroć polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie działu zajmującego się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu konferencji, spotkań z klientami bądź targów, które na ogół wymagają drobiazgowego planowania, takie obowiązki można powierzyć zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające budowę wykwalifikowanej i zżytej ze sobą ekipy pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie programu szkoleń czy też zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, należy jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do znacznego zespołu kompetentnych ekspertów. Pozwala to na powierzenie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad wizerunkiem marki i integralnością kampanii.

Dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]